مکان شما : صغحه نخست مقالات مدیریت گرایش مالی و بازاریابی مدیریت کسب و کار (MBA)
گرایش مالی و بازاریابی مدیریت کسب و کار (MBA)

مدیریت کسب و کار (MBA)

مدیریت کسب و کار  (Master of Business Administration) یا به اختصار MBA (دوره mba) ، گنجینه ای است حاوی مهارتهای جدید و متفاوت برای حل مشکلات مدیریتی که با افزایش چشمگیر ارزش استعدادها و توانمندی ها در جهان تجارت، به انسان دیدی برتر نسبت به مدیریت اعطا می نماید.این علم را می توان گشایشگر فرصتهای شغلی نامید. دوره مدیریت کسب و کار (MBA) به شما یاد می دهد چگونه در کسب و کار خود و در ابزار رقابتی بهترین باشید تا قادر به اداره راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش های تولیدی، بازاریابی و فروش ، اطلاعات و مالی باشید.

جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید

مدیریت کسب و کار

جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید

گرایش بازاریابی

در این گرایش، دانشجویان توانایی شناخت مشخصات و پیچیدگی های رفتار مشتریان و بازار را کسب می کنند. آنان میتوانند علاوه بر تعریف و تخمین اندازه یک بازار مفروض ، میزان سودآوری آن را نیز به میزان مناسب برآورد کنند.  بازاریابی نوعی نگاه ، رویکرد و فرایند است که به وسیله آن از طریق ارائه کالا و خدمات، علاوه بر کسب سود به تأمین نیازهای مشتریان پرداخته می شود. به شیوه ای که تأمین منفعت یک گروه الزاما به قیمت زیان گروه دیگری از ذینفعان نباشد. در بازاریابی ، بخش هایی از بازار به عنوان مناسبترین هدف شناسایی می شوند که سازمان توانایی ارایه کالا و یا خدمات را به آنها داشته باشد. در این گرایش به موضوع هایی مانند مدیریت برند ، بازاریابی خدمات ،ارتباطات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی بین بنگاهی ، رفتار مصرف کننده و قیمتگذاری پرداخته می شود

جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید

گرایش مالی

در این گرایش با نظریه های کلاسیک و جدید مدیریت مالی و سرمایه گذاری و کاربرد آنها آشنا می شوید. آنان میتوانند با ارائه راهکار هایی برای توسعه سرمایه گذاری، گام هایی موثر برای رفع مشکلات اقتصادی بنگاه بردارند. گرایش مالی به مدیریت کارآمد و موثر وجوه مالی به شیوه ای میپردازد که باعث تحقق اهداف بنگاه شود. این گرایش شامل چگونگی بودجه بندی سرمایهای، تأمین مالی و اداره منابع و مصارف کوتاه مدت مانند دارایی ها و بدهی های جاری است. دانش آموختگان گرایش مدیریت مالی علاوه بر توانایی تحلیل بازار های مالی می توانند وضعیت مالی سازمانها و صنایع را ارزیابی کنند و در اخذ تصمیمات مالی موثر در بنگاه ها ، ایفای نقش کنند. در این گرایش به موضوع هایی مانند قوانین و مقررات مالی، مهندسی مالی و طراحی ابزارها، ارزشیابی اوراق بهادار و بنگاه ها، قیمت گذاری اختیار های مالی، اقتصاد سنجی مالی، نظریه بازار سرمایه، مدیریت مالی بین المللی، بانکداری و مالیه اسلامی پرداخته می شود

مؤسسه رایتک ، ضمن بهره برداری ازبرترین اساتید کشور در حوزه های مدیریتی  اقدام به ارائه دوره  MBA نموده است. علاقمندان می‏توانند پس از گذرندان دوره  MBA و شرکت در آزمون پایان دوره موفق به اخذ گواهینامه رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری گردند.

جهت شرکت در دوره مدیریت کسب و کار MBA کلیک کنید

تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فوریه 2017 دسته : مدیریت , مقالات بازدید : 710 بار نظرات : بدون نظر نویسنده : رایتک
مقالات مرتبط
برندسازی
ضرورت تبلیغات و برندسازی مدیریت تبلیغات و برند سازی به طور کلی برندینگ ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی ...
کلید های میانبر در اکسل
کلید های میانبر در اکسل کلید های میانبر در اکسل یکی از مهارت های هفتگانه icdl آموزش نرم افزار اکسل است.نرم افزار اکسل از جمله کاربردی ترین نرم افزارهای Microsoft Office می باشد،نرم افزار اکسل یک نرم ...
مدیر بازاریابی
مدیر بازاریابی و وظایف آن وظایف یک مدیر بازاریابی بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی-اجتماعی تعریف می‌شود که به وسیله آن، افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها از طریق تولید، عرضه و مبادله کالا (و ...
فیدیک در EPC چیست؟ فیدیک در EPC چیست؟ فیدیک (FIDIC) نهادی بین المللی است که نام آن برای بسیاری از مهندسان و مدیران تداعی کننده مفاهیمی چون قراردادهای پیمانکاری و شرایط حقوقی می باشد. نام فیدیک ...
ای جکس
در مورد ای‌ جکس بیشتر بدانید. ای‌ جکس چیست؟  Asynchronous JavaScript and XML یا به طور خلاصه Ajax (ای‌ جکس ) مجموعه‌ای از استانداردها و تکنولوژی های وب است که به وسیله ی آن می‌توان ...
نمونه ای از بازاریابی در صنعت گردشگری بازاریابی در صنعت گردشگری یک روند مدیریتی(اداری) شامل پیش بینی نیازها و جلب رضایت گردشگران فعلی و آتی است به طوری که اساساً شرکت های مسافرتی و عرضه کنندگان را در رقابت با ...
دوره های آموزشی مرتبط
دوره مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد ساعات دوره : 16 الی 32 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 300,000 تومان
مدرک HSE
تعداد ساعات دوره : 1 ماه 40 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش حضوری و غیرحضوری
قیمت : 300,000 تومان
دوره آموزش حضوری رفتار سازمانی
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 160 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش حضوری ، مجازی
قیمت : 450,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : ارئه مدرک وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 3,300,000 تومان
نظرات شما
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
تلفن مشاوره مشاوره رایگان