مکان شما : صغحه نخست مقالات مدیریت ضرورت تبلیغات و برندسازی
ضرورت تبلیغات و برندسازی
image_pdf

مدیریت تبلیغات و برند سازی

به طور کلی برندینگ ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر  برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت است. برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک مخصول یا خدمت است، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند.

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

برای پشتیبانی از برند، استعداد و مهارت و تعهد داشته باشید

مصرف‌کنندگان اسیر یک شگرد بازاریابی ریاکارانه نخواهند شد. همان‌گونه که اگر محصول شما کیفیت خوبی نداشته باشد، فریب نمی‌خورند.به گفته بکمن : اگر یک محصول برتر نداشته باشید، مصرف‌کنندگان از برندتان فاصله می‌گیرند و دیگر مهم نیست که استراتژی برندسازی شخصی ( پرسنال برندینگ ) شما چقدر  هوشمندانه، جالب و جذاب باشد.تلاش بسیار مبذول نمایید تا خاص بمانید و اطمینان یابید که محصولی باکیفیت بالا خلق کرده‌اید. نوشته‌هایتان را به‌موقع بایگانی نمایید تا بتوانید به‌سرعت بدان‌ها رجوع نمایید، به‌طور مداوم وبلاگ خود را بروز رسانی کنید، آخرین جزئیات را به دست آورید و مهم‌ترین نکته اینکه به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید.

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

برندسازی

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

ضرورت برندسازی یا برندینگ (Branding)

ضرورت داشتن برند از این روست که با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرایی، در اختیار داشتن برند (Brand) یا نام‌های تجاری معتبر یکی از راهکارهای ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود.

اهمیت برند برای مشتری بواسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می شود، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می شود، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند:

1- عمق برند؛ یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه، بطور مثال بسیار از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola تداعی می شود.

2- گستردگی برند؛ هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون Google , Amazon

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

مدیریت تبلیغات

امروزه پیشرفت های چشمگیری برای تولید تبلیغات صورت گرفته است . هر روز با روش های نوینی از ارائه محصولات و خدمات شرکت ها آشنا می شوید و روش های تبلیغاتی گوناگونی از جانب شرکت ها ارایه شده است. توجه به نوع و نحوه ی تبلیغات تاثیر به سزایی در فروش و بازخورد آن دارد.ما از اهمیت مدیریت تبلیغات به شما خواهیم گفت تا با کمترین هزینه بیشترین بازخورد و نتیجه را در کسب و کار خود تجربه کنید . زیرا که تنها پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی برای شما موثر نخواهد بود.

اهداف مؤسسه رایتک از ارائه دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی این است که با انواع روش های تبلیغ و ترویج برند سازمان و محصولات، آشنا می شوید و با خلق و مدیریت برند قدرتمند و به کارگیری صحیح و موثر تبلیغات به شناخته شدن بیشتر در بازار ، جذب مشتریان بیشتر ، وفادارتر و فروش بهتر کمک می کنید.ضمنا در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک تبلیغات و برندینگ دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون پرداخت وجه برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مارس 2017 دسته : مدیریت , مقالات بازدید : 533 بار نظرات : بدون نظر نویسنده : رایتک
مقالات مرتبط
دوربین های دیجیتال
دوربین های دیجیتال آشنایی با اصطلاحات دوربین های دیجیتال در این مطلب ،با اصطلاحات دیافراگم،ISO، سرعت شاتر، عمق میدان , و فوکوس  در دوربین های دیجیتال آشنا خواهید شد که پایه و اساس دانش ...
ابعاد، مراحل و اهرم های روانی تکنیکی در مهندسی فروش مهندسی فروش را به عنوان دانشی نوظهور، می‌توان حاصل پیشرفت و گسترش تکنولوژیک دانش جوامع بشری‌، تنوع و تعدد محصولات، مشابهتهـای فنی و تکنیکی کالاها و رقابت نزدیک شرکتهای مختلف ...
کلید های میانبر در اکسل
کلید های میانبر در اکسل کلید های میانبر در اکسل یکی از مهارت های هفتگانه icdl آموزش نرم افزار اکسل است.نرم افزار اکسل از جمله کاربردی ترین نرم افزارهای Microsoft Office می باشد،نرم افزار اکسل یک نرم ...
فنگ شویی
فنگ شویی و تاثیر آن در دکوراسیون فنگ شویی فنگ به معنی باد و شویی آب است. در فرهنگ چینی باد و آب مظهر سلامتی و پاکی است. در نتیجه فنگ شویی خوب، خوشبختی است و فنگ شویی بد، بدشانسی و بدبختی است.اساس فنگ شویی ...
مدیریت تحول در سازمان
اهمیت مدیریت تحول در سازمان مدیریت تحول در سازمان تحول سازمانی به نوعی استراتژی بهسازی سازمان می گویند که در اواخر دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶0 مطرح شد. بر اساس آن پویایی گروه تئوری و عمل مرتبط با ...
تری دی مکس 3D MAX
معرفی نرم افزار تری دی مکس (3D max) و کاربرد آن نرم افزار تری دی مکس (3D max) تری دی مکس بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ...
دوره های آموزشی مرتبط
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش حضوری ، مجازی
قیمت : 400,000 تومان
دوره DBA
تعداد ساعات دوره : 300 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 4,500,000 تومان
مدرک HSE
تعداد ساعات دوره : 1 ماه 40 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش حضوری و غیرحضوری
قیمت : 300,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 160 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 450,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : ارئه مدرک وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
نظرات شما
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
تلفن مشاوره مشاوره رایگان