مکان شما : صغحه نخست مقالات مدیریت ضرورت تبلیغات و برندسازی
ضرورت تبلیغات و برندسازی

مدیریت تبلیغات و برند سازی

به طور کلی برندینگ ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد،بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد.برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند (Brand) باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت میشود، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر  برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت است. برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک مخصول یا خدمت است، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند.

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

برای پشتیبانی از برند، استعداد و مهارت و تعهد داشته باشید

مصرف‌کنندگان اسیر یک شگرد بازاریابی ریاکارانه نخواهند شد. همان‌گونه که اگر محصول شما کیفیت خوبی نداشته باشد، فریب نمی‌خورند.به گفته بکمن : اگر یک محصول برتر نداشته باشید، مصرف‌کنندگان از برندتان فاصله می‌گیرند و دیگر مهم نیست که استراتژی برندسازی شخصی ( پرسنال برندینگ ) شما چقدر  هوشمندانه، جالب و جذاب باشد.تلاش بسیار مبذول نمایید تا خاص بمانید و اطمینان یابید که محصولی باکیفیت بالا خلق کرده‌اید. نوشته‌هایتان را به‌موقع بایگانی نمایید تا بتوانید به‌سرعت بدان‌ها رجوع نمایید، به‌طور مداوم وبلاگ خود را بروز رسانی کنید، آخرین جزئیات را به دست آورید و مهم‌ترین نکته اینکه به کاری که انجام می‌دهید ایمان داشته باشید.

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

برندسازی

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

ضرورت برندسازی یا برندینگ (Branding)

ضرورت داشتن برند از این روست که با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرایی، در اختیار داشتن برند (Brand) یا نام‌های تجاری معتبر یکی از راهکارهای ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود.

اهمیت برند برای مشتری بواسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می شود، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می شود، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند:

1- عمق برند؛ یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه، بطور مثال بسیار از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola تداعی می شود.

2- گستردگی برند؛ هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون Google , Amazon

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

مدیریت تبلیغات

امروزه پیشرفت های چشمگیری برای تولید تبلیغات صورت گرفته است . هر روز با روش های نوینی از ارائه محصولات و خدمات شرکت ها آشنا می شوید و روش های تبلیغاتی گوناگونی از جانب شرکت ها ارایه شده است. توجه به نوع و نحوه ی تبلیغات تاثیر به سزایی در فروش و بازخورد آن دارد.ما از اهمیت مدیریت تبلیغات به شما خواهیم گفت تا با کمترین هزینه بیشترین بازخورد و نتیجه را در کسب و کار خود تجربه کنید . زیرا که تنها پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی برای شما موثر نخواهد بود.

اهداف مؤسسه رایتک از ارائه دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی این است که با انواع روش های تبلیغ و ترویج برند سازمان و محصولات، آشنا می شوید و با خلق و مدیریت برند قدرتمند و به کارگیری صحیح و موثر تبلیغات به شناخته شدن بیشتر در بازار ، جذب مشتریان بیشتر ، وفادارتر و فروش بهتر کمک می کنید.ضمنا در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک تبلیغات و برندینگ دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون پرداخت وجه برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

جهت شرکت در دوره مدیریت تبلیغات و برندسازی کلیک کنید

تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مارس 2017 دسته : مدیریت , مقالات بازدید : 363 بار نظرات : بدون نظر نویسنده : رایتک
مقالات مرتبط
مدیریت عملیات
گرایش مدیریت عملیات در مدیریت MBA مدیریت عملیات به نقل از گالووی (Galloway) در کتاب اصول مدیریت عملیات (۱۹۹۳)، مدیریت عملیات در درجه‌ی اول بر تولید و تغییر حالت محصولات فیزیکی تمرکز دارد. با وجود این، ...
مدیریت بازاریابي
اهمیت مدیریت بازاریابی چیست؟ اهمیت مدیریت بازاریابی مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف است.اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به ...
استاندارد OSI
مفهوم مدل OSI در شبکه مدل OSI چیست؟ سازمان بین المللی ISO یک استاندارد با هدف چگونگی جابجایی اطلاعات بین کامپیوتر ها و دستگاه های محتلف ارائه داده است. این سازمان مدل خود را در 7 لایه ارائه داده ...
سئو و بهینه سازی سایت
تکنیک های سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد. بهینه سازی سایت (سئو) به فرآیندی ...
معافیت مالیاتی
معافیت مالیاتی و قوانین آن معافیت مالیاتی ,تعریف آن معافیت مالیاتی عبارت است از خروج قانونی برخی از منابع درآمدی و سرمایه ای از شمول پرداخت موقت و غیر دائمی مالیات که عمدتاً ابزاری جهت اعمال سیاست ...
مدیریت منابع انساني
نقش واحد مدیریت منابع انسانی در سازمان ها مدیریت منابع انسانی چیست؟ مدیریت منابع انسانی یا به اختصار منابع انسانی (به انگلیسی( Human resources: management: عبارت است از فرایند کار کردن با افراد، به طوری که این افراد و ...
دوره های آموزشی مرتبط
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 160 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 450,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 120 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک داخلی
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 150,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
تعداد ساعات دوره : 2 ماه 100 ساعت
نوع گواهینامه : مدرک رسمی وزارت علوم
نوع دوره : آموزش مجازی , غیرحضوری
قیمت : 350,000 تومان
نظرات شما
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
تلفن مشاوره مشاوره رایگان