مکان شما : صغحه نخست مقالات بازاریابی اینترنتی و فواید آن
بازاریابی اینترنتی و فواید آن

در این نوشته به معرفی بازاریابی اینترنتی می پردازیم و فواید آن را بیان می کنیم.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی به فرایندی گفته می شود که طی آن به  جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت پرداخته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان به ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت جهت تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

جهت شرکت در دوره بازاریابی اینترنتی کلیک کنید.

تاریخچه بازاریابی اینترنتی

آغاز بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه ۹۰ برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف افزوده شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.

فواید بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی فواید بسیاری دارد که در زیر چند مورد از آن ها را بیان می کنیم.

-شبانه روزی و بی وقفه بودن بازاریابی اینترنتی
-قابلیت ایجاد تغییرات مطابق روز
-مناسب برای شرکت هایی که از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند
-دسترسی دائم به خدمات
-پاسخ سریع به سوالات مشتریان
-سفارشات مبتنی بر نیاز مشتری
-تماس غیر شخصی با بازاریابی اینترنتی
-دسترسی تمام کاربران به فروشگاه مجازی
-کاهش هزینه در بازاریابی اینترنتی
-کاهش خطاهای انسانی
-صرفه جویی در وقت با بازاریابی اینترنتی
-امکان توزیع سفارش و فروش برای تک تک مشتریان
-کاهش زمان انتظار برای دریافت کالاها و خدمات دیجیتالی با بازاریابی اینترنتی

جهت شرکت در دوره بازاریابی اینترنتی کلیک کنید.


در همین راستا موسسه رایتک، اقدام به برگزاری دوره بازاریابی اینترنتی نموده است. در انتهای دوره نیز امکان اخذ مدرک بازاریابی اینترنتی دارای مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت کنندگان مقدورمی باشد.

 

 

تاریخ انتشار : سه شنبه 12 سپتامبر 2017 دسته : مقالات , ویژه بازار کار بازدید : 42 بار نظرات : بدون نظر نویسنده : رایتک
مقالات مرتبط
برنامه ریزي سازمانی
سطوح برنامه ریزی سازمانی و مزایای آن برنامه ریزی سازمانی مدیر یا مدیران برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی را با یک تحلیل موقعیتی آغاز می‌‌نمایند و درچارچوب محدودیت زمانی و منابع، اطلاعات مرتبط با مسأله ...
CodeVision AVR 2.03.4
آموزش Codevision AVR CodeVision AVR در این مطلب آموزشی جهت آشنایی با Codevision AVR به آموزش آن می پردازیم. شاید از اسم این نرم افزار کارایی آن مشخص باشد. این نرم افزار کامپایلری است که به وسیله ...
کورتانا
معرفی کورتانا ویژگی جدید ویندوز 10 ویندوز ۱۰ ترکیبی جدید از نسخه‌های قبلی ویندوز است اما قابلیت‌هایی جدید و کاربردهای یبیشتری نسبت به ویندوز7 و8 و 8.1 دارد. از قابلیت های ویندوز 10 می توان به منوی ...
مدیریت قراردادهای EPC
مدیریت قراردادهای EPC و ویژگی های آن مدیریت قراردادهای EPC پروژه مهندسی، تدارکات و ساخت (به انگلیسی: Engineering, procurement and construction) بصورت مخفف EPC نوعی پروژه است، که به سادگی می‌توان آن را به ...
تنظیمات اولیه در محیط نرم افزار فتوشاپ تنظیمات اولیه در محیط نرم افزار فتوشاپ  نرم افزار فتوشاپ برای کاربرانی که از آن استفاده می کنند قابلیت تعیین فضای کاربری را دارد. این قابلیت نرم افزاری سبب می شود تا ...
مدیریت پروژه PMBOK
آشنایی با مدیریت پروژه PMBOK و مفاهیم آن  مدیریت پروژهPMBOK چیست؟ استاندارد گستره دانش مدیریت پروژه PMBOK (Project Management Body of Knowledge) اولین بار توسط موسسه مدیریت پروژه (PMI) در سال 1987 میلادی طی یک ...
نظرات شما
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
تلفن مشاوره مشاوره رایگان